STRATEGI
Vi bidrar til at ledelsen og organisasjonen skaper eierskap til mål og ambisjoner. Forretningsstrategien skal angi tydelig valg, fokus og prioriteringer. Samtidig er det vår erfaring at målsetningen med ulike strategi initiativ går tapt i lange, kostbare og tidkrevende prosesser. Vi fokuserer på å gjøre prosessene, mål og aktiviteter så enkle som mulig, der veien vi går sammen er vel så viktig som målet. Sammenhengen mellom kompetanse, kultur og gjennomføringsevne er sentralt i enhver strategiprosess.
Vekst kan være organisk eller kjøpt. Vi kan bidra der virksomheter vurderer å innhente ny kapital, kjøpe eller selge sin virksomhet.
LEARN MORELedelse og organisering
Suksesser skapes gjennom full mobilisering av menneskene i organisasjonen. For å lykkes med gjennomføringsstrategien må endringer gjennomføres i tett samarbeid med de involverte. Mennesket er også drevet av emosjoner og relasjoner. Dette stiller krav til oss som ledere, særlig i en endringsprosess.
Vi kan støtte ledelsen i gjennomføring av slike prosesser slik at prosessen blir mest mulig smidig. Vi kan, dersom det er riktig, ta en lederrolle (interimleder) i selskapet i en gitt periode.
LEARN MOREDigitalisering
Virksomheter erfarer en stadig raskere endringstakt, der teknologi kan hjelpe virksomheter med å jobbe smartere. Ny teknologi har i seg selv liten verdi uten god forankring i selskapets strategi og kundenes behov. Vi har bred erfaring fra en rekke ulike digitaliseringsprosjekter og har selv lært hvor viktig den menneskelige faktoren er, samt behovet for å endre arbeidsprosesser. Vi har tro på å bryte opp områder i mindre piloter, lære før man går videre. For mange virksomheter er gode digitale kundeopplevelser og smart bruk av ulike digitale kanaler et nøkkelområde.
LEARN MORE